0
В обраному немає товарів
0
У порівнянні немає товарів
У вашому кошику немає товарів
Каталог товарів
У вашому кошику немає товарів
Прийом замовлень за телефонами

Faq

  • Чи може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?

    Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки і оплати.

  • Чи можливо під'їхати до Вас в магазин і купити товар на місці, не оформляючи попередньо замовлення?

    Ви можете відвідати будь-який з наших офлайн магазинів і придбати товар, який Вас, але так як товар може бути в одиничному екземплярі краще попередньо зателефонуйте і менеджер зарезервує його для Вас.
    Якщо Ви хочете придбати товар в неробочий час інтернет-магазину Ви можете зв'язатися з магазином особисто і зарезервувати товар.

  • Який у вас графік роботи?

    Оформлення замовлень здійснюється з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00.

    Якщо Ви зробили замовлення на сайті, то Ваше замовлення буде оброблено в робочий час.

    Гаряча лінія працює за наступним графіком:
    Понеділок - неділя з 08:00 до 20:00

    Наші офлайн магазини працюють: https://myt.com.ua/contact

  • Як здійснюється доставка по Україні?

    Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрської служби Нова пошта.

  • Які способи оплати у Вас представлені?

    Зараз доступні такі способи оплати:
    - готівкова оплата;
    - безготівкова оплата;
    - оплата картами Visa і MasterCard;
    - оплата частинами від Приват та Моно банку;
    - миттєва розстрочка від Приват банку.

  • Куди і на яких умовах здійснюється доставка?

    Доставка здійснюється по всій Україні, крім як на тимчасово окупавані території.
    Так само Ви самостійно зможете забрати товар на наших офлайн магазинах.

  • Чи можливо оплатити замовлення карткою при отриманні?

    Так, звичайно у Вас є можливість оплатити замовлення карткою при отриманні на відділенні Нової поштою (при виклику кур'єра оплата проводиться тільки готівкою)
    Так само, Ви можете оплатити замовлення онлайн картою Visa і MasterCard або оформити замовлення з зазначенням безготівкової форми оплати.

  • Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?

    У разі, якщо дана ситуація буде мати місце - просимо Вас повідомте нам про те, що трапилося за тел .: (068) 103-41-41,
    (073) 103-41-41,
    (066) 103-41-41.

    У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно скласти акт (претензію) на відділенні Нової пошти, а також, відмовитися від отримання товару і його оплати.

  • Чи є можливість відмовитися від частини замовлення при отриманні на відділенні Нової пошти / кур'єрської доставки?

    На жаль, частина отримання замовлення неможливо. Ви можете відмовитися від замовлення повністю і оформити нове замовлення. При відмові від замовлення за доставку Ви оплачувати не будете.

УКР РУС