0
В обраному немає товарів
0
У порівнянні немає товарів
У вашому кошику немає товарів
Каталог товарів
У вашому кошику немає товарів
Прийом замовлень за телефонами

Обмін і повернення

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ

Повернення і обмін товару в торговельній мережі «Моя Техніка» (надалі – ТМ «Моя Техніка») відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (надалі – ЗУ «Про захист прав споживачів»):

 1. На нову техніку належної якості

Згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів», в ТМ «Моя Техніка» у кожного споживача є можливість повернути або обміняти товар (крім товарів, що не підлягають обміну (поверненню) згідно діючого законодавства України) протягом
14 днів, не враховуючи дня покупки.

Споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

 

2. На нову техніку неналежної якості

Відповідно до ч. 1 ст. 8  ЗУ «Про захист прав споживачів» ТМ «Моя техніка» надає наступні права споживачу у разі придбання ним товару неналежної якості:

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Вимоги споживача розглядаються в порядку, передбаченому ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

3. На техніку, що перебувала у використанні (вживану техніку) належної та неналежної якості.

Відповідно до ч. 2 статті 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» «стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця. Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився».

3.1. ТМ «Моя техніка» надає гарантію строком 1 (одна) доба (24 години з моменту придбання товару) на вживану техніку належної та неналежної якості.

Споживач має право замінити придбаний товар, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Під заміною товару мається на увазі повернення клієнтом товару та продаж йому такого ж самого або аналогічного за своїми технічними характеристиками та ціною товару.

Товар замінюється, у разі його виходу з ладу не з вини клієнта. Рішення про заміну пристрою приймає продавець. продавець звільняється від обов’язку здійснити заміну товару за наявності механічних пошкоджень, слідів вологи в обладнанні, експлуатації товару з порушенням правил експлуатації або наявності ознак спроб самостійного ремонту та/або ремонту товару третіми особами, згоду на здійснення ремонту якими продавець не надавав. Заміна товару не розповсюджується на витратні матеріали.

 

3.2. Послуга «Мій Захист»

Додатково до гарантії строком 1 (одна) доба покупець має право придбати послугу «Мій захист» для вживаної техніки, яка надає право заміни товару за умовами відповідного договору:

- «Мій Захист 60 днів» - додаткова послуга захисту придбаної вживаної техніки (товару) на 60 календарних днів.

- «Мій Захист 100 днів» - додаткова послуга захисту придбаної вживаної техніки (товару) на 100 календарних днів.

Послуга «Мій захист» включає заміну товару, який вийшов з ладу за будь-яких причин, за винятком навмисного псування, на такий самий або аналогічний за своїми технічними характеристиками та ціною товар, у порядку та на умовах договору.

Під заміною товару мається на увазі повернення клієнтом товару та продаж йому такого ж самого або аналогічного за своїми технічними характеристиками та ціною товару.

Товар замінюється, у разі його виходу з ладу не з вини клієнта. Рішення про заміну пристрою приймає продавець. Продавець звільняється від обов’язку здійснити заміну товару за наявності механічних пошкоджень, слідів вологи в обладнанні, експлуатації товару з порушенням правил експлуатації або наявності ознак спроб самостійного ремонту та/або ремонту товару третіми особами, згоду на здійснення ремонту якими продавець не надавав. Заміна товару не розповсюджується на витратні матеріали.

Також, в договорі передбачена можливість, що протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин, з моменту укладення такого договору та оплати послуги, клієнт має право на повернення грошових коштів за оплачену послугу, при умові заміни товару.

 

УКР РУС